Často kladené otázky
Je prodej druhotných licencí legální?
Ano, v souladu s čl. 4 odst. 2 Směrnice Evropského parlamentu a Rady 2009/24/ES o právní ochraně počítačových programů může být licence dále legálně přeprodávána a používána za podmínek, že je na původním zařízení odhlášena.
Co vše při koupi obdržím?
Po uhrazení objednávky vám do emailu zašleme fakturu, návod k instalaci / aktivaci, odkaz ke stažení zakoupeného softwaru a aktivační licenční klíč.
Za jak dlouho mi přijde zakoupený software?
Licence odesíláme e-mailem zpravidla během několika desítek minut od přijetí platby. Ve výjimečných případech může dodání trvat déle, nejpozději však do 24 hodin.
Jedná se o plnou verzi softwaru?
Ano, všechny naše produkty, které nabízíme, mají plnohodnotné funkce a dostupné aktualizace. Po aktivaci máte doživotní přístup ke všem funkcím – software není časově omezený.
Je možné software reklamovat?
Ano, pokud vám z nějakého důvodu nelze produkt aktivovat, nebo s ním máte jiný problém, kontaktuje nás buď na emailu info@resoft.cz nebo na naší online podpoře. Veškeré problémy řešíme obratem.
Produkt neumím aktivovat, pomůžete mi?
Ano, samozřejmě. Napište nám buď na našem online chatu, nebo na email info@resoft.cz a náš technik se s vámi spojí. Společně si domluvíte čas připojení a zakoupený software vám ZDARMA nainstalujeme a aktivujeme.